top of page
חיפוש

כשבן הזוג שלך נמשך לאישה אחרת

זו שאלה שחוזרת על עצמה הרבה בקבוצות נשים. משיכה של בןת הזוג לאחר.ת יכולה לכווץ אותנו ממש ולעורר קושי. אני לא מדברת על משיכה שגוררת אחריה מעשים שלא בגבולות או בהסכמת השותפיםות למערכת הזוגית, אלא על עצם המשיכה.


בחברה שלנו יש ציפיות רבות בנוגע לזוגיות ומשמעה. נתמקד כרגע בזוגיות מונוגמית- בתוך מערכת כזו יש לעיתים ציפייה שנימשך רק אחדת לשני.יה.

האמת היא שהטבע שלנו הוא שונה. עם כמה שהמוח רוצה לפקוד על הגוף לא להסתכל על אחריםות, עם כמה שהחלק הלוגי מנסה לפקוד עלינו לא להימשך כי אנחנו בזוגיות- הטבע הביולוגי שלנו אומר אחרת. אנחנו נמשכים לאסתטיקה, ליופי. אנחנו מקודדים להתרבות. יש כאלה שיכולים להימשך רק לאחדת ויש כאלה שלא. בכל אופן- זה טבעי.


ומה זה אומר אם יש משיכה לאחר.ת? למזלי הייתי יחסית צעירה כשהבנתי שתמיד תהיה מישהי יפה ממני. תמיד. האם זה גורע ממני? לוקח ממני? הופך אותי לפחות שווה?

וכששאלתי את עצמי- האם יש דבר כזה הכי יפה? הבנתי שגם מיס יוניברס למשל יכולה להיכנס בדלת ולהיות פחות הטעם שלי מהשכנה ממול.



צולם על ידי שגיא בן אביב

מה ששינה את הדברים היה שהפסקתי להשוות אליי והתחלתי פשוט להתבונן. אם היופי שלה לא אומר משהו עליי- אז אני יכולה להנות ממנו גם! ככה התחלתי להתבונן יחד עם בן הזוג שלי דאז, ולהנות יחד מהאסתטיקה והיופי. כמו להנות מפאר היצירה של הבוראת. זה מרגיש פתאום כל כך בריא וטבעי.


וזאת המהות. יש המון יופי בעולם ואפשר להנות ממנו בלי שזה מעיד עלייך ועליכןם כלום. אין דבר כזה באמת הכי, יש כל כך הרבה צורות וגוונים שונים בעולם. אחרת ויופי של מישהי לא גורע ממני או מעיד עליי שאני פחות. היא היא, ואני אני.

נכתב בהשראת רגע בו הייתי עם עידן וראיתי אישה יפהפיה. אמרתי ״וואו״ וסובבתי אחריה את הראש. והוא התבונן עליי בחיוך


51 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page