top of page
חיפוש

צעצועי מין!

עודכן: 2 באוק׳ 2023


אני כבר הרבה זמן מטפחת אוסף מפואר של צעצועי מין שונים.

במשך שנים לא השתמשתי בצעצועים רוטטים, אלא התמקדתי בצעצועי קריסטל וזכוכית.

תפסתי את הצעצועים האלה כטובים יותר מאשר הרוטטים. למה? המעבר לסוג הזה של צעצועים טומן בחובו הזמנה לשינוי תודעתי. עינוג עצמי הופך מסשן מוכוון לעונג ואורגזמה (שזה גם מהמם ואחלה) לסשן של חקירה, של סקרנות, של חיבור.

הצעצועים הרוטטים עובדים בעיקר על גירוי אינטנסיבי של הדגדגן, ובשימוש קבוע זה יכול ליצור דפוס של גירוי גבוה ואורגזמה מהירה. עקב כך הרגישות לגירוי נמוך יותר יכולה לרדת ויקח לך יותר זמן לגמור בלעדיו. עם שרביטי קריסטל וזכוכית, אין רטט. הגירוי היחידי הוא המגע בגוף. המרקם הקשה של הקריסטל מאפשר מגע מורגש ונוכח יותר בנרתיק, וזה מאפשר עם הזמן חידוד תחושות עדינות ומענגות (זה לוקח זמן- בד"כ התחושות בנרתיק יחסית רדומות כשמתחילות). זה מאפשר לך להכיר יותר את הנרתיק שלך מבפנים ולעורר תחושות חדשות.

א-ב-ל!

הבנתי שככה אני בעצמי מייצרת היררכיה. מייצרת אמירה לי ולאחרות של מה טוב או לא, מה נכון או לא. וזה בדיוק מה שאני מנסה למוסס!!!!

כי עצם השימוש בצעצוע רוטט הוא בבסדר גמור וכיף ואפילו מומלץ (קראתי מחמקרים מהממים שמראים ששימוש בויברטורים מגביר זרימת דם לנרתיק=מגביר סיכוך, חשק ועונג! ויברטורים תומכים במיניות טובה יותר!)

אני לא מאמינה בשיימינג. ואני לא מאמינה בהיררכיה של מה טוב ומה לא. גם צעצועים רוטטים זה דבר מדהים! זה יכול לפתוח תחושות אורגזמיות למי שמתקשה להרגיש, ובכלל זה פשוט כיף לגוון ולהרגיש עוד. כל המרבה הרי זה משובח!!


אז בסופו של דבר אני פשוט ממליצה להנות מכל העולמות. לגוון כדי שלא יווצר דפוס (ואם לא בא לך לגוון אז פשוט תעשי מה שכן בא לך :) ולהנות גם מהרוטטים וגם מאלה שלא. השאלות שעולות על צעצועי קריסטל וזכוכית הן-

זה לא כואב? לא קשה מדי? לא קר? מה ההבדל בין זה לדילדו רגיל? למה אבן? ❁ יש שרביטים ודילדואים שמיועדים לחקירה של אזור ספציפי בנרתיק! וזה מאפשר גירוי מדוייק יותר.


❁ אפשר לעבוד עם התכונות האנרגטיות של הקריסטל, למי שמתחברת. ❁ צעצועים מקריסטל וזכוכית הם טבעיים יותר- למי שזה חשוב לה. ❁ זה ממש לא כואב. הנרתיק רך, ומגע הקריסטל הקשה מייצר ניגוד מאוד נעים. עם טכניקה נכונה אפשר לעשות גם עיסוי לנרתיק, לא חובה עם השרביט אבל זאת אחלה תוספת. זה תרגול טנטרי בו אפשר לשחרר משקעים ישנים- זיכרונות, מאהבים.. ובהכי פשוט כמו שאנחנו עושות עיסוי לגוף שמשחרר ומרפה, ככה אפשר לעשות לנרתיק. זה בריא לשרירים, במיוחד למי שיש רצפת אגן מכווצת. וטכנית, לגמרי אפשר לעשות את זה עם דילדו סיליקון. ❁ מבחינת שימוש בשרביטי קריסטל- תשרייני לך זמן לסשן של חקירה והיכרות עם עצמך.

תתחילי עם מגע כלשהו שבא לך כרגע- קיצי, מסאז'.. אם את אוהבת תוסיפי שמן עיסוי בכל הגוף. בזמן הזה אני ממליצה לך לשים את השרביט מתחת לגוף שלך\ במים חמימים כדי שיתחמם. תחקרי מה נעים לך. תוסיפי את הדגדגן. את גם יכולה להוסיף צעצוע רוטט לדגדגן ואז להמשיך עם השרביט!

ורק כשהנרתיק שלך ממש פתוח ומוכן תתחילי לחקור עם השרביט (אל תכניסי בכוח. אם את מרגישה יובש ו\או שהשרירים מכווצים- אז אולי פשוט לגוף שלך לא בא מגע פנימי, וזה בסדר! לא תמיד יובש מעיד שאת לא פתוחה או מעוררת אז פשוט תקשיבי לגוף שלך, ותזכירי לעצמך שאין מטרה:) תשאלי את עצמך תוך כדי- מה אני מרגישה? איפה נעים לי? ואיך שם? תחליפי בין סוגים וקצבים של עיסוי עם השרביט. אל תחתרי לשום מקום. רק תקשיבי לעונג שלך. ❁ המלצות צעצועים!

אתרים לשרביטים:

onna lifestyle (shiraziv-יש לי שם קוד קופון) yoni pleasure palace chakrubs gemstone yoni

ממש ממליצה להשקיע בשרביט שאת סומכת על האיכות שלו, סה"כ זה נכנס לנרתיק שלך! וחשוב להשקיע באבן טובה(: אני ממליצה על שרביטי אובסידיאן או זכוכית. גם בזכוכית יש סוג זכוכית אחד שטוב להכניס לגוף(borosilicate glass) . אני אישית מעדיפה לשלם יותר ולהיות בטוחה שזה הכי איכותי לפות שלי(:



אתרים לצעצועים רוטטים:

פאטוצ' (גם פה יש לי קוד קופון- SHIRA15)

סקסי שופ (זה לינק ישיר לצעצוע שאת חייבת להכיר. בכלל זאת חנות מדהימההה שמוכרת את כל הצעצועים במחיר שווה ממש)

איזה צעצועים רוטטים יש לדוגמא?

יש את הסטיספייר הקלאסי שהוא חובה, את הטווירלינג שהוא צעצוע חדש ומדהים לנשים כי אפשר לשלב אותו בקלות בחדירה, ויברטור משולב לדגדגן ולנרתיק, יש ויברטורים בשלט רחוק ויש צעצועים שמיועדים לגירוי הדדי. ויש עוד מלא!!!


תחקרו, תהנו ותתענגו(:

ואם מצאתן גילוי חדש ומרטיט תשתפו אותי גם!

247 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page